2013. december 25., szerda

Cisco konzol kábel készítése

Picture of Simple RJ45  DB9 Cisco console cable



Egyre ritkábban lehet hozzájutni Cisco kábelhez, de ha van kedvünk és egy kis szerelős időnk, akkor tudunk készíteni is.
Ami kell hozzá:
- pár méter Cat5e UTP kábel,
- 1db Cat5e UTP dugó
- Krimpelőszerszám
- 1db DB9 csatlakozó

Én egy régi RS232 kábelről szedtem le a csatlakozót, leforrsztgattam a kábeleket róla, aztán az alábbi bekötés szerint felkrimpeltem az UTP dugót, illetve felforrasztottam a DB9 konnektort.

CAT5                                DB9
zöld-fehér                          8
zöld                                   6
narancs-fehér                     2
kék                                    5
kék-fehér                           5
narancs                              3
barna-fehér                        4
barna                                 7

A végeredmény valahogy így néz ki:

DSC01045.JPG

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    A bekötések biztosan ezek?
    Tehát a kék-fehér és a kék is ugyan arra a lábra?
    Köszönöm!
    Péter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      emlékeim szerinte ezzel a bekötéssel működött nekem annak idején, a kf-k azonos lábra kötése nem elírás.

      Törlés