2014. augusztus 28., csütörtök

Orion OGPS-01 frissítés



PC-re ráköt usb kábellel, (nekem nem adott elég kraftot usb-n, így bedugtam a jack aljzatba
a hálózati töltőjét) Active Sync-es szoftver elindl, majd tudod tallózni a fájlkezelben a tartalmát.
WinCE felületre való belépésre nem sikerült rájönnöm, de végül nem volt rá szükség.

A ResidentFlash tárolóban van elhelyezve a régi iGO mappaszerkezete és indítója, igolaunch.exe néven. Ezeket le kell törölnöd róla, illetve másold le a gépedre a biztonság kedvéért. A Fájlkezelőben nem feltétlenül enged csoportosan, illetve egész mappát törölni, ekkor először a fájlokat töröld ki az adott mappából, aztán pedig a már üres mappát. A launcher.ini fájlt is töröltem, ez adta meg, hogy lehessen indítani a Navigáció vagy Média alkalmazást is.
Ha megvagy a törléssel, akkor másold át az új iGO-t a ResFlashre, az igo8.exe-t pedig nevezd át igolaunch.exe-re.
Mivel ennek az OGPS-01-nek a belső tárolója 32MB, emiatt max ekkora méretű igo mappaszerkezet másolható fel. Ha nagyobb, akkor a data.zip és a branding.zip fájlból kell kiszedni a fölösleges képernyőfelbontásokhoz tartozó képeket, így fel fog rá férni. A felbontása 320x240.
A sys.txt-ben megadod, hogy az SDMMC-ről nyissa meg a térképeket, poit, stb. és így nem kell a 32MB-os ResidentFlash-re másolni mindent.

Miután ezt így végrehajtottam, már nem engedett be a ResidentFlash tartalmához , egyszerűen Connected - Disconnected-et írt, miközben végig össze volt kötve a PC-vel a készülék az USB kábellel. Kb 3 másik gépen próbáltam meg és másik három usb kábellel, kiszedtem az SD-t, stb..próbálkoztam, de nem volt hajlandó kapcsolódni. Végül normális magyarázatot nem tudok rá adni, de a nagyon sokadik próbálkozás után végül "beállt" a kapcsolat és továbbra is elérem a ResidentFlash tartalmát. (Ez szép informatikai magyarázat volt. :D )


Lehet, hogy másképpen is meg lehet oldani a frissítést, de nekem a fentiek szerint jött össze...

Egyébként elérhető ROM is van hozzá, egyrészt a Navon 350-es is jó hozzá, de egy fórumban linkeltek egy konrétan letisztított hozzá valót is: link hamarosan
Nekem nem volt szükséges ROM cserére.

A sys.txt-ben ezeket adtam plusszba hozzá:

[folders]
app="\SDMMC\iGO8"
content="\SDMMC\iGO8\content"
[gps]
port=7
baud=38400



Ui.: Elég sog navigációt frissítettem már, de nekem ez volt a leg szívatósabb. :)

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Eddig sajnos nem találtam olyan igo-t amit kellő méretre le tudnék vinni, illetve nem tudom mik azok a dolgok, amiket költöztetni lehet SD-re. El tudnád valahogy juttatni azt a verziót, abban a mappafelosztás módban, és átírt sys-el, amivel neked sikerült? Ugyanilyen készülékem van, de sajnos időm sincs keresgélni, kisérletezni.

    VálaszTörlés